Improvisatie toneel

Cursusdata en tijden

Wegens onvoldoende inschrijvingen gaat deze cursus niet door.

Corlaer College

Ds. Kuypersstraat 3

3863 CA Nijkerk

Ingang: achterzijde VMBO gebouw

Cursusprijs & Inschrijven

Cursusprijs € 98,00

minimaal 8 deelnemers

maximum 14 deelnemer

Ontvang de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van al onze activiteiten

Een paar keer per jaar versturen wij onze nieuwbrief met daarin nieuws over ons cursus aanbod.

Algemene informatie m.b.t. onze cursussen en lezingen

Cursusmateriaal

Uw cursus materiaal kunt u via de docente aanschaffen.

Improvisatietoneel

Op een speelse en plezierige manier ontdekt u tijdens deze cursus uw mogelijkheden en beperkingen als acteur of actrice. Overwin uw angst en kom de speelvloer op.

Wat leert u tijdens deze cursus?

Je krijgt geen les in de klassieke zin van het woord. Je bedenkt zelf of samen spelopdrachten voor je mede-cursisten. Niets staat vast; we gaan improviseren en laten ons verrassen.

Na afloop van de cursus ben je verbaasd over je eigen creativiteit. Je hebt meer durf gekregen, kunt je makkelijker bewegen en presenteren. En je kijkt terug op zes leuke en soms hilarische avonden.

Aan voorbereidng heb je aan een uur genoeg. Je bedenkt situaties die zich lenen om te spelen.

Cursus

Cursusmateriaal

Indicatieprijs

n.v.t.

Uw docent

Henk van de Bunt

Henk van de Bunt is een oude bekende van VU-Nijkerk; hij heeft in het verleden een aantal jaren deze cursus bij ons gegeven.

Hij heeft diverse cursussen improviseren, acteren en kleinkunst gevolgd en heeft een aantal toneelrollen gespeeld en ook toneelstukken geregisseerd.

Zijn doel is de cursisten hun onvermoede talenten te laten ontdekken en vooral plezier te laten krijgen in het spelen.