NLP Vervolgcursus 2017

Cursusprijs & Inschrijven

Cursusprijs € 61,00

Minimaal aantal cursisten = 8

Ontvang de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van al onze activiteiten

Een paar keer per jaar versturen wij onze nieuwbrief met daarin nieuws over ons cursus aanbod.

Algemene informatie m.b.t. onze cursussen en lezingen

NLP Vervolgcursus (Neuro Linguïstisch Programmeren)

NLP Vervolgcursus

Als u na de basiscursus NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) behoefte heeft aan meer, dan kunt u deelnemen aan de vervolgcursus.

Wat leert u tijdens deze cursus?

Tijdens deze cursus gaan we nog dieper in op de verschillende onderwerpen. We gaan aan de slag met het stellen van concrete doelen en dan vooral: hoe bereikt u uw doel? Hoe zorgt u er voor dat u zich aan uw goede voornemens houdt.

Deze cursus start niet voor niets in januari. Deze vervolgcursus kenmerkt zich door een combinatie van theorie en vooral veel praktische oefeningen.

Voor deze cursus is geen lesvoorbereiding nodig. U krijgt geen huiswerk mee. U gaat wel aan de slag met het bereiken van uw doelen.

Tijdens de les worden opdrachten uitgereikt. De presentatie wordt na afloop van iedere les aan de deelnemers gemaild. Er wordt niet met een lesboek of methode gewerkt.

Cursusmateriaal

Uw cursus materiaal ontvangt u van de docente op de eerste cursusavond.

Cursusmateriaal

NLP

€ 5

Uw docente

Carla Alfrink

Carla Alfrink is een geboren en getogen Nijkerkse. Zij is een gedreven docent op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en timemanagement. Zij weet vele doelgroepen op het juiste niveau te boeien met haar kennis.

Daarnaast is zij coach, met name op het gebied van burn-outpreventie. Haar passie is: Mensen helpen zichzelf te zijn. Maar dan wel met beide benen op de grond. Met praktische tips en advies.