Mens & Maatschappij

MENS & MAATSCHAPPIJ

De VUN biedt elk cursusjaar een een wisselend programma van korte cursussen (2 of meer lessen) gericht op je persoonlijke ontwikkeling, het verbreden van je horizon en onze rol in de maatschappij.

Sommige cursussen zijn eenmalig en andere komen het volgende seizoen weer terug. De ene cursus is gericht op jezelf en je eigen ontwikkeling. Andere cursussen richten zich meer op het verbreden en/of verdiepen van je kennis.

De VUN streeft naar een educatief cursusaanbod met zeer uiteenlopende onderwerpen.

Naast korte cursussen biedt de VUN ook lezingen aan op het gebied van Mens & Maatschappij. Meer informatie hierover vind je bij  lezingen of bij VUN specials.

Seizoen 2023-2024

Hieronder een overzicht van de cursussen in de categorie Mens & Maatschappij

Indien er meer informatie beschikbaar is over een cursus wordt deze beschikbaar gemaakt via een linkje (groene kopjes) naar de cursuspagina. Op het moment dat er een groenkopje, datum, tijd en prijs zijn ingevuld, is het mogelijk om aan te melden voor deze cursus.

MENS EN MAATSCHAPPIJ

GROENCURSUS i.s.m. IVN Nijkerk/Putten