Kunstmatige Intelligentie kans of bedreiging

Informatie

Algemene informatie m.b.t. onze cursussen en lezingen

Kunstmatige intelligentie, kans of bedreiging?

Cursusdata en tijden

Dag: maandag 4 februari 2019

Tijd: 19.30 - 21.30 uur

 

Onze lezingen zijn inclusief koffie/thee bij ontvangst

Locatie

Bibliotheek Nijkerk

Frieswijkstraat 99

3861 BK Nijkerk

 

 

Cursusprijs & Inschrijven

Cursusprijs € 12,50

 

Minimaal aantal deelnemers = n.v.t.

maximaal aantal deelnemers = 100

 

Kunstmatige intelligentie, kans of bedreiging?

Op welke wijze kan en wordt kunstmatige intelligentie (artificial intelligence) ingezet in onze wereld? De inzet van robots in de gezondheid- en/of ouderenzorg, toekomst of realiteit? Mark van Horik zal u deze avond meenemen op een zogeneemde "awareness sessie" over kunstmatige intelligentie.

 

Waar gaan we het deze avond over hebben?

Deze avond is gericht op de toepassingen van Artificial Intelligence (kunstmatige intelligentie) in het (bedrijfs)leven. Een robot is een hele zichtbare manier van kunstmatige intelligentie, maar deze techniek wordt ook gebruikt bij technologische ontwikkelingen waar dit aan de buitenkant niet zichtbaar is.

 

Ook bij ProteQtor - een Next-Gen IT security bedrijf, welke Mark van Horik en zijn partners hebben opgericht, maken ze gebruik van Artificial Intelligence. In dit geval om vertrouwelijke data te beschermen.

 

Een aantal voorbeelden van het inzetten van robots in de zorg en bij gemeentes:

Cursusmateriaal

Voor deze lezing is geen cursusmateriaal nodig.

 

 

Cursus

Cursusmateriaal

ISBN

Indicatieprijs

Kunstmatige Intelligentie, kans of bedreiging

n.v.t.

n.v.t.

n.v.t.

Uw gastspreker

Mark van Horik

 

Privacy is van groot belang. Maar er is geen echte privacy zonder security. Daarom is security ook van groot belang.

 

Technologie kan helpen alles wat van waarde is te beschermen. Daarom richtte ik samen met mijn partners ProteQtor - een Next-Gen IT security bedrijf.

 

We zijn vaak niet bewust van de online bedreigingen. Privacy en security aangelegenheden komen gecompliceerd, ongemakkelijk en duur over. Met Next-Gen Technology willen we het tegendeel bewijzen.

 

Belevingen zijn ook van groot belang. In een wereld waar veel producten en diensten steeds meer op elkaar lijken, maken belevingen het verschil. Customer en Employee Experiences zijn cruciaal voor organisaties. met name voor het aantrekken en behouden van klanten respectievelijk getalenteerde werknemers.

 

Het creëren en beheren van klantbelevingen is de taak voor iedereen binnen een organisatie, maar het is Marketing die de ‘heilige’ taak heeft om Hoeder van de Klantbeleving te zijn en de bijbehorende verwachtingen te managen. Marketing technology helpt Marketing met die taak.

 

Het is deze snijpunt tussen mensen, marketing en technologie dat marketing technologie zo fascinerend maakt. In mijn rol als Marketing Technology Consultant bij Marketing Guys help ik bedrijven succesvol worden door marketing technologie op een dusdanige wijze te gebruiken om duurzame relaties met iedereen die van belang zijn te maken en te onderhouden.

 

Elias Crum – eigenaar en oprichter van Marketing Guys – en ik delen dezelfde fascinatie voor Marketing Technology die onder meer resulteerde in de Marketing Technology Podcast die we beiden hosten. Als je in MarTech geïnteresseerd bent, luister een keer naar onze podcasts: https://marketingguys.nl/category/podcasts/.

 

Nieuwsbrief

Ontvang de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van al onze activiteiten

Een paar keer per jaar versturen wij onze nieuwbrief met daarin nieuws over ons cursus aanbod.