VUN Webshop

VUN WEBSHOP

Inschrijven voor onze cursussen en lezingen!
Lukt het niet om in te schrijven of gaat de betaling niet soepel? Neem dan contact op met ons via info@lerenisvun.nl of telefonisch (zie gegevens onder aan deze pagina). Maak s.v.p. NIET op eigen initiatief handmatig het cursusbedrag aan ons over.  


Belangrijke mededeling



Wij ervaren momenteel problemen met onze uitgaande e-mailberichten


In de afgelopen weken hebben wij problemen bij het verzenden van bevestiging e-mails vanuit onze organisatie. Op dit moment zijn er een aantal e-mailproviders die onze e-mailberichten weigeren te bezorgen. Dit betekent dat een deel van de verzonden berichten wel gewoon aankomst bij onze cursisten en deelnemers maar bij sommige anderen niet. Onze provider zoekt op dit moment naar een permanente oplossing maar omdat het op dit moment willekeurige mailadressen betreft is het achterhalen van het probleem moeilijker dan verwacht.

Een tijdelijke oplossing is om onze domeinnamen (lerenisvun.nl en vu-nijkerk.nl) toe te voegen als veilige afzender in uw mailprogramma.
Heeft u zich aangemeld voor één van onze cursussen en/of lezingen en zeker zijn dat u onze mails ontvangt, dan is dit voor nu de oplossing.
Hoe stelt u dit in? Dit verschilt per e-mailprogramma. Hieronder een aantal linkjes naar informatie hoe je dit kan instellen voor veel gebruikte programmas:

Voor Outlook - Klik hier
Voor Gmail - Klik hier

Diverse andere programma's - Klik hier (onder aan het artikel)


WIJZIGINGEN IN HET RESERVERINGSSYSTEEM


Onlangs heeft ons reseerveringssysteem een update ondergaan vanuit de leverancier. Hierdoor is het nu noodzakelijk om een vezendwijze (welke voor ons niet van toepassing is)  te selecteren. Als deze niet geselecteerd is kan je niet verder met de betaling en kan de inschrijving niet verzonden worden. Helaas is het niet heel duidelijk in het systeem dat u als nog een keer moet klikken op de verzend wijze ondanks dat deze al automatisch geselecteerd is. Daarna kan je de boeking wel afronden.

Wij zijn aan het kijken of we hier een duidelijkere oplossing voor kunnen vinden. Excuses voor het ongemak.

INSCHRIJFPROCEDURE IN EEN VOGELVLUCHT


Selecteer de cursus(sen) en/of lezing(en) die je wilt volgen en voeg deze toe aan het winkelmandje.


Het is mogelijk om voor meerdere cursussen/lezingen in één keer in te schrijven. Ook kan je per cursus/lezing aangeven voor hoeveel personen je wilt inschrijven.


Keuze gemaakt? Volg dan de stappen in het bestel proces. Na het afronden van het bestel proces en doen van de betaling, ontvangt je per mail een bevestiging van jouw bestelling.


De bevestiging is tevens jouw bewijs van inschrijving en factuur.

Lukt het niet om in te schrijven? Neem dan contact op met ons op via info@lerenisvun of telefonisch (zie gegevens onder aan deze pagina).

VOORWAARDEN EN CONDITIES


Als u via onze site een cursus en/of lezing afneemt gaat u akkoord met onze cursusvoorwaarden en privacy verklaring.

Zie ook de coronarichtlijnen welke wij als VUN moeten hanteren.

BETAALMOGELIJKHEDEN

BELANGRIJK OM TE WETEN!


Aanmelden voor onze cursussen en lezingen doe je via onze webshop.


Er zijn een paar uitzonderingen en belangrijke zaken die handig zijn om te weten voor je je kaarten bestelt. Deze vind je hieronder:


Aanmelden voor een taalcursus of een EHBO cursus

Taalcursus

Wil je bij een taalcursus in het opmerkingen veld (tijdens het bestelproces) aangeven welke ervaring je hebt met deze taal. Zo kunnen onze docenten beter inspelen op het niveau van onze cursisten.

EHBO Cursus

Schrijf je in voor een EHBO cursus? Dan ontvangen wij graag extra informatie. De aanvullende gegevens voor de EHBO cursussen zijn noodzakelijk in verband met het officieel erkende EHBO diploma of certificaat dat je ontvangt na afsluiten van deze cursussen.


Wij ontvangen graag de volgende aanvullende gegevens (invullen via het opmerkingen veld tijdens het bestelproces):


  • Vorletters en achternaam volgens paspoort  / identiteitsbewijs
  • Geboorte datum.
  • Welke naam wens je vermeld te hebben op je diploma / certificaat?



Doorgang cursussen

Om te kunnen beslissen of een cursus door kan gaan, is het noodzakelijk dat je tijdig inschrijft!

Zorg ervoor dat jouw inschrijving uiterlijk 7 werkdagen voor aanvang van de (eerste) cursusdatum bij ons binnen is. Dan wordt deze meegeteld om te bepalen of de cursus zal starten of niet. De beslissing om een cursus te laten starten wordt genomen op basis van het aantal ontvangen inschrijvingen via de webshop.


Voor al onze lezingen (uitgezonderd de lezingen die in samenwerking met de Bibliotheek Nijkerk worden georganiseerd) en curussen geldt dat je tussen de 3 en 5 werkdagen voor aanvang van de cursus/lezing een mail ontvangt met meer informatie over (de start van) jouw cursus/lezing.



Te weinig inschrijvingen?

Helaas komt het soms voor dat wij voor een cursus of lezing te weinig aanmeldingen ontvangen. Wij melden dit tussen 7 en 3 werkdagen voor de eerste datum van de cursus/lezing.


Het spreekt voor zich dat wij dan ook gelijk je inschrijfgeld volledig zullen retourneren. Binnen 5 - 10 werkdagen zou je het betaalde bedrag retour moeten ontvangen op je bankrekening (bij iDeal betalingen) of je creditcard.


Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze cursusvoorwaarden.



MEEDOEN aan sociaal, culturele en sportieve activiteiten

Inwoners van de gemeente Nijkerk met een laag inkomen kunnen een bijdrage van de gemeente ontvangen voor kosten die verband houden met sport, cultuur en vorming.


De bijdrage bedraagt maximaal € 150 per volwassen gezinslid per kalenderjaar. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om cursusgelden, cursusmateriaal, aanschaf boeken, etc.


Op de afdeling Samenlevingszaken van de gemeente Nijkerk of via de website www.nijkerk.eu, kun je informatie hieromtrent opvragen.